Testlektion

Testlektion - personbil

En testlektion är din första introduktion till oss. Under denna tid får du sätta dig bakom ratten tillsammans med en av våra erfarna och pedagogiska lärare. Denna lektion är inte bara en möjlighet för dig att få en känsla av bilkörning, det är även ett tillfälle då våra lärare ger dig värdefulla tips och råd.

899 KR
Ordpris 1280 kr

Ta körkort med vår intensivkurs i Norrköping – den snabbaste och mest effektiva vägen till ditt körkort. Om du vill nå ditt mål snabbt och smidigt är vår intensivkurs det perfekta valet för dig. Vi erbjuder en välstrukturerad utbildning som hjälper dig att ta körkort på kortast möjliga tid, utan att kompromissa med kvaliteten. Välj vår intensivkurs och kom ett steg närmare ditt körkort.

Vi erbjuder en individuell körkortsutbildning som är noggrant anpassad efter dina behov och förutsättningar. Vår målsättning är att skapa en utbildning som passar din livsstil och inlärningsstil, så att du kan nå ditt körkortsmål på det mest effektiva och bekväma sättet för dig. Med vår hjälp kan du vara säker på att du får den stöd och vägledning du behöver för att lyckas.

Efter en testlektion kommer en av våra trafiklärare, godkända av Transportstyrelsen, att utvärdera din kunskapsnivå och ge dig en bedömning av vad som krävs för att uppnå ditt körkort.

Om du är nybörjare är en testlektion inte nödvändig eftersom du kommer att behöva ett visst antal körlektioner, vilket ingår i våra större paket om du enbart kör hos oss på trafikskolan, eller i vårt paket 1-2 om du även ska köra mycket med en privat handledare. Du kan även boka handledarutbildningen hos oss.

Däremot, om du redan har kört körlektioner, haft en lång paus eller byter trafikskola, kan en testlektion vara en bra idé för att utvärdera din nuvarande kunskapsnivå.

Detta säkerställer att du väljer rätt utbildningspaket, varken för litet eller för stort, vilket effektiviserar din utbildning och leder till att du tar körkortet snabbare.

Ta ditt körkort snabbt och smidigt, kvalité till låga priser.